Dynamisk kundprofilering

Alla företag står inför en vanlig utmaning: Att uppfylla de höga förväntningarna hos den för-alltid-krävande kunden. 

Bara att känna till att din kundlojalitet ger dig enorma möjligheter att styra din tjänste- och försäljningsavdelning. I denna digitala värld är kunderna mycket krävande. De förväntar sig en personlig kundupplevelse på alla kanaler. Om inte detta sker, så kommer du att förlora kunden. Att passa in dina kunder i segment är inte längre tillräckligt, marknadsförare behöver dynamisk och hyper-specifik kundsegmentering.

Den dynamiska profileringsmodulen möjliggör för marknadsförare att segmentera kunder på en individuell nivå efter vanor, preferenser och beteende för att kunna göra personliga kampanjer och åtgärder, som kommer att resultera i ett högre kundlivstidsvärde (CLV)

Berätta för oss om ditt digitala projekt

Vi hjälper dig att finna lösningar för utmanande kunders behov

Teknik

Stolta samarbetspartners till