Digital annonsering

Annonsering låter dig nå rätt personer med rätt budskap i rätt tid.

Att annonsera låter dig nå de rätta personerna med det rätta budskapet vid rätt tidpunkt. Du kan fortfarande göra det via dagstidningar, reklamblad eller radioannonser, men den nya sättet att annonsera är digital annonsering.

Digital annonsering är något som de flesta företag inte kan vara utan. Detta beror på att Internet är det medium man bör finnas på. Via digital annonsering kan du välja en massa kriterier som hjälper dig att enkelt nå rätt personer och sätta upp en kampanj på nolltid. Efter detta är det lätt för dina (potentiella) kunder att omedelbart konvertera på din webbplats. Det finns några olika sätt att annonsera digitalt.
Du kan använda:

  • Sociala medier (betalade annonser/kampanj på Facebook, LinkedIn, Instagram och övriga plattformar). 
  • Bildskärmsannonsering
  • Videoannonser
  • Partnermarknadsföring
  • Retargeting
  • Betala-per-klick
     

Vart och ett av dessa sätt att annonsera har en mängd fördelar i jämförelse med andra sätt att annonsera på. Detta beror på att det finns fler och fler människor som använder Internet varje dag. På grund av detta är effekten av digital annonsering större än annonsering med hjälp av andra medier. Internet erbjuder dig möjligheten att använda kraftfull segmentering. Detta ger ett tillfälle att i hög grad påverka din målmarknad.
Behöver du hjälp med att starta med digital annonsering? Våra digitala marknadsförare kan hjälpa dig med att sätta upp de bästa online-kampanjerna för din organisation. Med deras hjälp kommer du att nå din målgrupp och få fler försäljningsuppslag och kunder.

Berätta för oss om ditt digitala projekt

Vi hjälper dig att hitta den bästa vägen till en online-närvaro på alla relevanta kanaler om internationell tillväxt.

Teknik

Kundfall

Titta på vårt kundfall om Staples här och lär dig mer om digital marknadsföring.

Visa alla fall

Stolta samarbetspartners till