Kundupplevelse

Gartner definierar kundupplevelsen som resultatet av en den samlade känslan från en rad interaktioner i en kanal.

På Youwe förstår vi hur viktigt förhållandet är mellan er och er kunder. Ju bättre kundupplevelsen är desto större bättre för er verksamhet. Vi har lång erfarenhet att skapa kundupplevelser som sätter er i kontakt med era kunder och förlänger kundlivscykeln. Kundupplevelsen består av tre delar:

  • kundresan – som kan bestå av flera episoder
  • kontaktpunkterna – själva interaktionen
  • kanalerna/miljöerna som kunden upplever.

 

Vi kan hjälpa ert företag med alla dessa delar. Vårt digitala marknadsföringsteam kartlägger och definierar den perfekta kundresan, skapar tydliga beröringspunkter för kundinteraktion och bygger de digitala miljöer där dessa interaktioner äger rum.

Berätta för oss om era digitala projekt

Vi hjälper er att hitta den bästa vägen till en online-närvaro i alla relevanta kanaler.

Teknik

Kundcase

Här kan du läsa om hur vi hjälpt några av våra kunder att skapa enastående kundupplevelser.

Visa alla case

Stolta samarbetspartners till

Kommer du att acceptera våra cookies?

Youwe uses cookies to give you the best online experience on our website. Want to know more? Have a look at our integritetspolicy

Cookie-inställningar