Kundupplevelse

Kundupplevelser definieras av Gartner eftersom kundens uppfattning om den enstaka och kumulativa effekten av interaktioner med en kanal. 

På Youwe förstår vi hur viktigt förhållandet är mellan dig och dina kunder. Det hjälper din verksamhet om kundupplevelsen är så stor som möjlig. Youwe kan hjälpa till att skapa en kundupplevelse för dina kunder, så du kan komma närmare dem och kundresan kommer att växa. Kundupplevelsen innehåller tre delar: kundresan, varumärkets beröringspunkter som kunden interagerar med och de miljöer som kunden upplever. Youwe kan hjälpa ditt företag med alla dessa delar. Vårt digitala marknadsföringsteam kan skapa den perfekta kundresan, skapa de slutgiltiga beröringspunkterna för dina kunder att interagera med och Youwe kan även skapa miljön, där dina kunder upplever ditt företag.   

Berätta för oss om ditt digitala projekt

Vi hjälper dig att hitta den bästa vägen till en online-närvaro på alla relevanta kanaler om internationell tillväxt.

Teknik

Kundfall

Dessa kunder drar nytta av Youwes expertis på området kundupplevelser.

Visa alla fall

Stolta samarbetspartners till